21 Şubat 2010 Pazar

MARKET TORBALARINA TORBA




Geçenlerde Paşabahçe'de market alışverişlerinden sonra biriken naylon poşetler için yapılmış bir poşet torbası gördüm.
Gittim-geldim, baktım baktım sonunda kendim dikmeye karar verdim. Evde kot kumaşı vardı. Eskiden gittiğim yamalı bohça kursundan da artmış kumaş parçaları ve artık yünleri de kullanarak kendime bir torba yaptım.
Şöyle ki;
45X75 cm'lik kot kumaşı, artık kumaşlardan baklava, kalp, çiçek gibi kesilmiş parçalar, renkli yünler.
Parçalar renkli yünlerle kot kumaşına tutturulacak. Bu kadar basit.
45X75 lik Parça önce boyundan iki yanı birer cm kıvrılacak , yine iki yanlardan 10’ ar cm den lastik dikilecek, Yuvarlak kapatılacak ucuna da bir askı yeri yapılacak,ben artık kumaştan yaptım. Kurdeleden de yapılabilir.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder